top of page
Zoeken
  • homburghompy

Vandaag een laatste dag in Hondon de las Nieves.


Afgelopen zaterdag en zondag een vriend op bezoek gehad die mij aan het camperen heeft gebracht Carl een prima vrijgevochten kerel die ik heb leren kennen via de band Roved waar hij gitarist is.

Een paar dagen gezellig met elkaar bij het zwembad

en lekker wezen rijden door de prachtige omgeving van Crevillent en

Albatera door de bergen

naar Hondon de las Frailes waar we wat hebben gegeten.


In de avond lekker een tappas restaurant opgezocht in Hondon de las Nieves.

Waar in de avond op het dorpsplein muziek en dans was dit keer Spaanse folklore.

Maandag is hij weer vertrokken naar zijn volgende house-sitting.


Woensdag met de motorclub weer een prachtige rit gemaakt en ik blijf het zeggen de omgeving is prachtig om in te rijden.

En s'avonds bij een van de mannen van de club heerlijk wezen eten wat hij allemaal vers had bereid .


Waarna thuis (huis van mijn gastheer) even een slaapmutsje gedaan onder het genot van muziek, Gekko's en een prachtige sterrenhemel.


Vandaag een bewolkte dag met veel wind en regen op komst maar temperatuur is 25 graden en dat is lekker.

Spulletjes weer goed opgeborgen in de camperbus zodat ik morgen weer vroeg op stap kan richting Nijmegen voor nog maar een tattootje en daarna door naar Noordwijkerhout voor een familiebezoek even de kids en kleindochter weer zien.


Maar een ding is zeker dat ik terug ga naar Spanje een land zonder de kinderlijke regeltjes die in Nederland worden opgelegd.


HONDON DE LAS NIEVES tot over een paar weken. šŸŒžšŸ‘Š


43 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

1 commentaire


InvitƩ
20 oct. 2023

Goud gast! T was gezellig en je zit daar he-le-maal top! šŸ‘šŸ‘ŠšŸ»

Goede reis!

Carl

ModifiƩ
J'aime
bottom of page